
Meer verkeer voor
Superfietsen

Superfietsen wilde online domineren in een sterk concurrerende markt. Het doel? Meer zichtbaarheid, meer verkeer én meer bestellingen. We zetten een versnellingsmechanisme in via SEO, SEA en Social Ads, met als resultaat: +1840% bezoekersgroei en 120% meer orders per maand.

De strategie
Om Superfietsen online in beweging te krijgen, zetten we in op een combinatie van vindbaarheid, zichtbaarheid en conversie:
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
We optimaliseerden content voor veelgezochte termen zoals damesfiets, werkten aan technische verbeteringen en bouwden gericht aan autoriteit. Resultaat: positie 2 voor het belangrijkste zoekwoord.
Online advertising
Met Google Ads-campagnes stuurden we actief op koopgerichte zoekwoorden en seizoensgebonden pieken. Doorlopend testen en optimaliseren zorgde voor stabiele ROAS én groei in orders.
Social Ads
Via Meta-campagnes brachten we de juiste producten onder de aandacht bij de juiste doelgroep. Van inspiratie tot aankoop: elke fase van de klantreis werd ondersteund.
De resultaten
sinds onze samenwerking
| KPI | Na 6 maanden |
|---|---|
| Website bezoekers | +1840% |
| Orders per maand | +120% |
| Google ranking | #2 voor ‘damesfiets’ |
Door een combinatie van gerichte advertenties, sterke content en slimme optimalisaties steeg het aantal bezoekers explosief. Maar belangrijker nog: die bezoekers gingen ook daadwerkelijk over tot aankoop. Superfietsen trapte niet alleen harder, maar vooral slimmer.



“We zagen het verkeer en de bestellingen snel toenemen. Rocket wist precies hoe we online snelheid moesten maken.”
Sarp Papatya – Superfietsen
Pedal-powered growth
Jouw webshop in de volgende versnelling?
Plan nu je gratis adviesgesprek
Superfietsen toonde aan hoe je met de juiste mix van SEO, SEA en Social Ads niet alleen méér bezoekers aantrekt, maar ook meer verkoopt. Slimme keuzes, heldere data en een strategie die werkt. Wil je weten wat er voor jouw webshop mogelijk is? Plan dan nu een vrijblijvend gesprek met ons team.
Ride to the Top



